Födelsedag

Vill börja med att tacka alla ni som förgyllde Sixtens födelsedag! Blogg appen på samsungen är omöjlig att blogga ifrån därför jag blivit så dålig på att uppdatera..

I helgen har det varit full rulle, besökarna har bara bytt av varandra, kul men påfrestande! :P

 

Trött kille som öppnar presenter :)
 
 
Han var inte direkt imponerad över årets första snöfall! 
 
 

Både gårdagen och denna dag har jag spenderat framför datorn, 8 timmar i stäck framför den här skärmen gör mig galen men nu börjar ljusen närma sig och arbetet har börjat ta ordentlig from, på torsdag ska jag hålla en egen redovisning, tycker om att prata inför folk men det är feedbacken efteråt som är den största pärsen!  

 

Idag har vi äntligen tagit tag i vårt matt-problem i allrummet, vita mattor var som sagt ett katastrofalt misstag med både hund och sölgris hemma! Skickade efter två stycken grå ifrån Ellos, det kan inte se värre ut än det redan gör så håller tummarna, tyvärr kommer dom inte förrän i början på december :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0