Hösten!

Sixten är sjuk så Hans är hemma med honom idag så jag har någon möjlighet att fokuser på workshopen vi ska hålla nästa vecka.

Tycker alltid hösten är så stressad! Är det inte det ena är det de andra, tandläkaren, utvecklingssamtal, tider att passa och MASSA skola! Och nu när Hans är på alla Björklövens hemmamatcher finns det inte tillräckligt många timmar på dygnet för att hinna med allt utan risk för en hjärtinfarkt.. Längtar till mellandagarna då julstressen är förbi och alla måsten har tagit ett välbehövligt lov!

Hösten är med andra ord ett jäkla påfund!!


Kommentarer
Jessica

Jag längtar som en galning till jul ledigheten. Har tagit ledig en del så jag ska verkligen njuta, tycker det är så mysigt att bara vara och umgås med vänner och familj :)
Saknar alla skolloven man hade när man var yngre. Höst lov, jullov, sportlov, påsklov och ett galet långt sommarlov. Man hade alltid något att se fram emot och längta till. Nu är de oftast ett år till varje ledighet om man inte får några dagar vid jul :(

2013-10-02 @ 11:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0