Alla dessa Julklappar!!

Känner att jag ligger kraftigt efter då jag pratar med min omgivning, vi har flera kartonger fulla med julklappar i gästrummet men inte en enda har vi köpt eller ska ge bort! Svärmor har skickat dem inför jul som vi ska fira här hemma hos oss :) 
 
Vi har inte köpt en enda julklapp än så länge eller nä nu ljög jag, jag har faktiskt skickat efter en klapp alldeles nyss till Hans men det är också den enda, på grund av lång leveranstid kanske det till och med får bli en nyårspresent. Tror att vi måste lägga in en högre växel så det inte blir som de senaste åren, panik shopping dan innan dopparedan och då alla de bra sakerna redan är slutsålda. Jag har noll fantasi när det kommer till julklapps inköp, tur Sixten är så liten än att det i stort sett räcker med att slå in en tom kartong eftersom att det är pappret och snörena som är det roligaste. Värre blir det om några år när han blir kräsen och avundsjuk på klasskompisarnas splitternya prylar. 
 
Sitter fortfarande och väntar på DHL som skulle ha varit här för över två timmar sedan tur vi inte har någon tid att passa idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0