!!!

Tänkte ge mig på ett tips från coachen! Handla aldrig ifrån Trademax! Fronten den lyser fortfarande med sin frånvaro, varför? Jo den hamnade på Tomtebo(!) trots flera mail och samtal om att vi flyttat och bytt adress. Dom har bara gett oss en himla massa problem, massvis med telefonsamtal, mail skickande, ödslad tid och ett oproffsigt bemötande. Är så less på detta, idag har jag fått ringa fram och tillbaka till DHL och Trademax för att försöka fixa hit den i stället men det slutar nog med att vi får fara och hämta den på DHL... Jag kokar!



Kommentarer
Emelie Johansson

Men seriöst! Hur mycket otur får man
ha?! Lider med dig! Kram

2012-12-04 @ 21:24:32
URL: http://johanssonemelies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0