För drygt ett år sedan

Helt ofattbart hur liten Sixten var när han var nyfödd, nu när han springer runt och klättrar överallt glömer jag så lätt bort att det funnits en tid då han bara låg stilla. Nu i efterhand önskar jag att den tiden höll i sig bara en aning längre. Det var så mysigt när han somnade i famnen och sov bedvid mig i sängen varje natt, han var stor som en nypotatis, såg ut som ett rusin och luktade fantastiskt. Nu är är han tjock som en bakpotatis, ser ut som en trollunge och luktar prutt :P Tror att han ärft pruttandet av sin far som så mycket annat.
 
 
På den här bilden var han över två månader, hade vuxit en himla massa och jag minns hur stor man tyckte att han blivit på kort tid men han är ju fort farande i klass med Hans händer :) Helt klart förändras allt med tiden.


Kommentarer
Jessica

Haha vad rolig du är :)

2012-12-12 @ 11:11:19
Therese W

Oj hur liten var han då han föddes? Min bebis är 2 månader nu och mycket mycket större :P

Svar: Han föddes 15 dagar för tidigt, han vägde drygt 2900 och var 49 cm lång. Han var lång och smal när han kom :P
sixtenojag

2012-12-12 @ 18:33:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0