God kväll!

Här hemma vankas det tacos till middag i sann svensson anda :) Medan jag förbereder maten sitter Sixten snällt i sin fåtölj och ser på film. En hel natt och dag av skrik och bråk verkar ha tagit ut sin rätt på vår alldeles egna diktator, hans nyfunna trots har stigit till oanade höjder! Gud bevare mig, jag trodde verkligen inte att det kunde bo en sådan stor vilja i en sådan liten kropp men tji fick jag för det går uppenbarligen..

Vi har blivit inplogade i vårt eget hus idag, det vräkte ner snö på förmiddan och de som skottar gatan och cykelvägen utanför tomten lämnade efter sig en stenhårt packad snövall på över en halv meter. Jag och mina spagetti armar har kämpat med den halva dagen utan framgång, snälla tomten ge mig en traktor i julklapp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0