Morgonmys

Sixten och jag sitter och äter frukost, det är så mysigt nu när det är det är vitt ute. Snön ligger fortfarande som ett perfekt täcke utav glasyr, utan fotspår och gula pölar av hund kiss! Åter igen sitter vi och väntar på fronten, blir inte ett dugg förvånad om dom ringer och säger att den hamnat på Sågvägen i Duved. Mm sågvägen finns där med så jag hoppas att den slutligen kan hitta rätt!

Sixten fick en smärre chock igår, jag tvättade Apan i tvättmaskinen! Sixten stod lojalt vid sin väns sida under den blöta och omtumlande behandlingen. Han vinkade och hoade om vartannat för att få kontakt med sin älskade genom glaset. Ren blev han och lika älskad som alltid trots en betydligt behagligare odör! Han luktade bokstavligt talat Apa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0