Sjuk.. Igen!

Hade precis blivit piggare och då åkte jag dit igen med bravur! Har åkt på en riktig "karlaförkylning", känner mig dödssjuk, man kan steka omelett på min panna, orkar knappt ta mig upp ur soffan, leder som värker och en näsa lika täppt som en skorsten med ett skatbo. Jag gnäller och kör med Hans som om han vore min butler, brukar nästan aldrig vara sjuk så jag är inget proffs på det. Känner nog efter lite extra mycket bara för att jag får chansen att tycka synd om mig själv lite. Att det låter som att jag gråtit hela dagen när jag pratar bidrar dessutom till att jag får lite extra omtanke här hemma ;)



Kommentarer
Bella

jag har också åkt på nån sjuka som inte vill ge sig! :S har legat fre och lör sen gav febern sig men nu har jag haft feber igår och idag är den ännu högre.. :S

2012-12-17 @ 13:24:26
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0