Dagen efter dagen före

Trött, slut, öm i både nacke och lår var en riktigt lyckad kväll igår! Hade verkligen hur kul som helst! Massa dans, skratt och några futtiga plusgrader varmt resultarade i en oförglömlig kväll!  
 
 
Helt ärligt är jag så trött idag att jag har svårt att fokusera blicken på skärmen! Har även dragit på mig en förkylning som skulle kunna ta död på vilken karl som helst men det är bara att bita ihop och pallra sig upp på jobbet imorn ändå. Film väntar nu tillsammans med lillasyster, svåger och min älskade karl.   
 
 
 
 
Den gamla trakton var oss en trogen kavaljer under kvällens gång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0