Ett obefintligt Internet och allt för många befintliga myggbett!

Har försökt att ladda upp bilder och inlägg flertalet gånger men efter att sidan laddat i 15 minuter plus har jag fått erkänna mig besegrad.
 
 
Befinner mig i urskogen där Internet är segare än gamla skumtomtar, och myggen är större än albatrosser. Man kan höra på flera hundra meters avstånd hur myggorna tar sats, vässar taggen, förbereder sig för landning för att sedan penetera min hud och suga mig tom på blod. Är förvånad över att jag fortfarande har några få centimetrar kvar på kroppen som är obesudlade av dessa små monster! Dom är ÖVERALLT och blidar svarta äckliga moln!  
 
 
Är inne på min andra arbetsvecka nu, tiden rullar på men aj va ovant det är att jobba och framför allt att vara utan Sixten. Känns hela tiden som att jag glömt nåt, först nu när jag verkligen har kommit ifrån som jag inser hur totalt uppslukad jag varit i allt som har med denne lille kille att göra. Han växer och växer, springer med sin gåvagn och står nu utan stöd, han blir så glad när han klarar av att stå själv. Han börjar tokskratta och tappar därefter balansen men är inte bitter för det, upp igen och blir om än lyckligare.
 
 
Borta bra men hemma bäst, imorn vänder vi kosan hem mot Umeå för en snabb visit. Längtar efter att bara vara hemma och få sova i min egen säng men kl 16 ska jag infinna mig på jobbet igen så blir inget av de.. 
 
 
 
Sixten tog ett svalkande bad här om dagen i sin nya gigantiska pool :P haha
 


Kommentarer
Bella

Haha det var därför den var så billig ;)

2012-07-11 @ 15:49:06
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0