Suck!!

Tänkte att jag skulle vara duktig ikväll och måla mina pinnstolar vita efter en himla massa slipande, när jag äntligen var klar med första varvet på första stolen plockar jag bort efter mig. Samlar ihop slippapper, penslar och spackel det enda som återstår är att stänga locket på min nyinköpta hink med målarfärg och vad händer?! Jo! Hinken tippar och nu har mor och far ett vitt golv i tvättstugan, blir så förbannad! Att man inte duger till att göra någonting utan att någonting ska gå sönder eller gå på tok! Stänger dörren bakom mig och fyller en skål med färska jordgubbar och grädde. Det jag inte ser har inte hänt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0