Bitter

Peppar peppar ta i trä, man ska aldrig berömma eller säga något som kan komma att ändras för då gör det de! Påpekade igår att jag haft sån tur med tåget att det max varit tre minuter försenat någon morgon. Typiskt skulle aldrig ha öppnat käften nu sitter jag här och väntar på ett tåg som kommer nästa en timme efter sin vanliga avgångstid. Snö, snö gå och dö! Jag vill ha vår, tulpaner och sångel sång!

Drog mig lite för länge i morse då Sixten för en gångs skull låg snällt och sov i sin säng, stressade med kläder och frukost, kom försent till dagis. Småsprang till stationen för att inte bli sen dit också och till vilken nytta?! Känner hur mitt morgonhumör börjar anta färgen svart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0