In i gängorna igen!

Sixten vaknade och kunde se imorse så jag har precis lämnat av honom på dagis, första dagen på en vecka :) Tidigare har han skrikit halsen av sig när jag lämnat honom men idag fick jag inte ens ta av han kläderna i någon ordning. Han rusade fram till dörren, studsade och skrattade! Fick inte ens en chans att säga hej då :p Han har nog saknat sina polare på dagis. En veckan för ett barn kan kännas som ett år, att han blev så där glad över att få komma tillbaka var riktigt skönt :)

Otippat, jag sitter hemma och väntar på ett försenat tåg. Tur att jag inte har någon större brådis idag då jag inte börjar förrän halv elva, dock känner jag hur min tidspessimist tarm börjar rycka och stressen slås på. Helt otroligt! Kanske är dax att söka hjälp :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0