Sjuk... Igen!

Vad vi först trodde var skräp i ögat har visat sig vara ögonfluss! När Sixten vaknade imorse var båda ögonen svullna och igen klibbade.. Sjukdomarna bara löser av varandra, hade en himla tur att Syster var ledig imorn så hon kunde hoppa in och vara hemma med Sixten då varken jag eller Hans har någon möjlighet att vara hemma.

Har varit och köpt en tempur madrass till Sixten idag som ett sista desperat försök att få honom att sova på nätterna. Jag kan räkna på en hand de nätterna han sovit igenom utan problem sedan han föddes. Nu när vi alla har aktiviteter på dagarna blir hans högst bristfälliga sömn en vagel i ögat. Både jag och han är helt slut mitt på dagen.. Hoppas, hoppas att detta kan bidra till att han sover i alla fall lite bättre och inte vill göra morgon klockan fyra.

Jag hoppas så innerligt att tågen går som de ska imorn, mina nerver kommer inte orka med en vecka till med förseningar och inställda tåg! Det är så frustrerande när man har tider och passa och när en av de stora faktorerna till att vi flyttade just hit var tågförbindelsen. Det var helt klart för bra för att vara sant..



Kommentarer
pappa morfar svärfar mamma mormor svärmor

Söting ♥

2013-02-11 @ 21:42:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0