22/1

Blev väckt av två smitthärder imorse, Hans är "dödssjuk" i en "fruktansvärd karlakarl-förkylning" och Sixtens näsa rinner likt vårfloden. Tänk att det är så hemskt att vara förkyld när man är kille, men som tur är har Hans en bundsförvant nu som han kan bolla sina smärtor med. :p

Jag har varit på skolan och njutit av ännu en vardag utanför hemmets vrå. Blir bara mer och mer taggad på att sätta tänderna i studierna på allvar, har mest varit en massa information de här två dagarna som har gjort en måttligt snurrig. Har i alla fall hamna i en super trevlig klass så det gör att det hela känns ännu roligare :)

Har dock börjat räkna ner dagarna inför lördag, än hur mycket jag tycker om att gå till skolan så längtar jag ännu mer till helgen. Ska för första gången sen jag blev gravid få tillbringa två hela dagar till att helt fokusera på mig själv och bara ha kul! Längtar! Spa på dagen och festligheter på kvällen, kan inte bli bättre :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0