Första dagen

Förra måndagen var det Sixtens första dag och nu är det min, ser fram emot att sätta igång och göra ett sånt bra arbete jag bara kan. Känner att min energi har kommit tillbaka :) Sixten blev jätte ledsen när jag gick, stackarn har blivit så snuvig, hans energi är verkligen inte på topp. Blir nog några dagar Vabning för Hans snart skulle jag tro :/


Jag lever tillsammans med en tidsoptimist som tror att man kan hinna städa hela huset, duscha och klä sig på tio minuter, det i sin tur har lett till att jag har blivit en tidpessimist. Lämnade Sixten på dagis kvart i åtta, var på tågstationen tio i (40 minuter för tidigt) och kommer att vara i stan kvart i nio. Börjar klockan tio idag så det kommer att bli en massa väntan bara för att jag är så förbaskat rädd att komma försent. Det går bussar senare och som med god marginal anländer i Umeå innan tio men nä nu sitter jag här och väntar :p


Ha en bra dag, det ska jag ha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0