God morgon!

Vi var tidigt klara idag, hade kollat fel på schemat så vi var klara och redo en timme tidigare än vad som behövdes. Nu behöver vi då inte stressa till dagis och skola, Saltkråkan räddade upp situationen och fördriver tiden åt oss :) Sixten är helnöjd och jag får dricka mitt kaffe ifred!
 
Rättade min postkodslott nu imorse, har vunnit! Efter att ha varit med bara två veckor tycker jag att det är en ganska bra bedrift :) Dock bara 150 kronor men då har jag ju i alla fall vunnit tillbaka månadsavgiften :P Snart är det mig ni ser på tvreklamen, suktandes efter två formklippta enar, haha!  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0