God morgon!

Det har varit så mycket att tänka på de sista veckorna att jag helt glömmer bort att pytsa i mina dagliga inlägg, får se om motivationen återkommer med ljusare dagar. Ligger och drar mig i sängen medan hur jag hör Sixten leka inne på sitt rum. Måste passa på att ta vara på varje lugn stund nu innan det blir ännu tidigare mornar och längre dagar. Nu när Sixten äntligen börjat sova hela nätterna och ibland kan tänka sig att ta en sovmorgon till halv 8 ja då ska vi upp med tuppen ändå, typiskt!

Idag ska julen ut, min säng ska bli ersatt av en hårdare och skafferiet som anfaller varje gång man öppnar dörren ska få sig en rejäl omgång!

God fortsättning på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0