Lost & Found

Som jag har letat! Vänt upp och ner på huset flera gånger, tömt ut flyttkartonger på golv och rotat på vinden men nu är uppdraget slutfört! Två år senare än väntat men skam den som ger sig! Shakespeare boken äntligen återfunnen! Å vars hade den gömt sig? Jo i skänken i tvrummet där jag är och river runt flera gånger i veckan! Kan nu bege mig till biblioteket utan att skämmas :)

Det går magsjuka på Sixtens förskola så jag sitter och väntar på att även han ska åka dit, jag håller alla tummar och tår för att vi slipper! Då man ändå måste ta varje tillfälle i akt och fira ska jag givetvis göra det ikväll och det står nybakt hallonpaj på menyn! Detta både för bokens återkomst men också för att vi än så länge har klarat oss undan just kaskadspyor! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0