Nedräkning

Nedräkningen har börjat, har äntligen fått tag på personalen på Sixtens dagis. Dom verkar jätte trevliga och glada så där spräcktes som tur var mina farhågor. Nästa måndag börjar tre dagars intensiv inskolning, nervositeten hänger över mig men Sixten kommer nog tycka att det är super roligt. Har inhandlat det sista inför starten, nya kläder och större vinterskor har det blivit. Dessutom blev vi tvungna att köpa en ny åkpåse då jag insåg i helgen att han vuxit ur den han har nu och dragkedjorna knappt gick att få igen då han har overallen på sig. Ännu ett tecken på att han bara bli större och större! Nu  när vi har allt kan jag bara njuta av de sista dagarna i vår bebisbubbla, känns ruskigt konstigt att jag varit hemma sedan maj 2011 och nu är det helt plötsligt januari 2013(!) var tog alla dagar vägen?! 

Vi har "avjulat" idag, kastade ut granen medan Sixten vilade. Var så less på den där den stod men nu gapar hörnet tomt, ångrar mig lite att den inte fick stå kvar ett par dagar till då den inte barrat ett njota.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0