Söndag

En helg går så fasligt fort, känns jämt som att man går och lägger sig på fredag och vaknar upp på måndag morgon. Idag har jag späckat schema så även denna dag kommer att springa förbi. Lämnar snart grabbarna i sticket här hemma och beger mig in mot stan för lite shopping, besök hos en vän och insparksfika. Ska bli spännande att se vilka man kommer att spendera sina dagar med de kommande tre åren, kommer att bli jätte kul :)

Fint väder är det idag så jag hoppas att jag hinner komma hem innan det skymmer, en tur med Sixten på boben hade inte varit dumt :) Sixten har lärt sig att säga tittut i helgen så nu springer han runt och gömmer sig bakom händerna och leker tittut med sig själv :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0