Trötter..

Vår alldeles egna Pavarotti har gått och vilat, jag sitter med ett grustag i ögonen och svävar bort i tankarna hela tiden. Är fruktansvärt trött, trots att jag bytt säng och sovit som prinsessan på ärten i natt. Skulle behöva städa men skjuter undan de och tar det en annan dag om jag inte fallit över någon av Sixtens alla lastbilar innan dess och brutit något.

Sitter och väntar på inte mindre än 4 paket som borde ha kommit vid det här laget, när man beställer något på internet vill jag att varorna ska vara i postlådan samma stund som man trycker på bekräfta men det är ju självklart en utopi. Jag får snällt vänta vidare..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0