Virrpanna!!

Jag har varit lagomt snurrig idag! Som sagt skyndade vi som tusan för att komma iväg till dagis imorse men som tur var hann jag inse att vi var en timme tidiga innan jag hann pälsa på Sixten och lämna hemmet. Vi slutade lektionen en timme tidigare idag så jag kommer hem och äter lunch i lugn och ro innan jag går och hämtar hem honom igen. Kommer dit och dom frågar vad jag gör där, jag fattade ingenting (var ju helt säker på att jag var rätt ute) och vi gick hem. Kollade schemat när jag kom hem igen och det visade sig att nu var jag en timme före igen! Tur jag var en timme tidig och inte en timme sen, hade varit en aning pinsamt om dom hade fått ringa och fråga vars jag höll hus redan första veckan. Jag vet inte riktigt vars jag la av mig minnet igår kväll..

Alla sover här hemma, känns verkligen inte som en fredag kväll. Jag sitter uppe själv och taggar för imorn och längtar efter lite kvalitetstid på egen hand :)



Kommentarer
pappa morfar svärfar mamma mormor svärmor

Det är du värd! :)) Hälsa med dig imorgon! ♥

2013-01-25 @ 21:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0