God morgon!

Vi är uppe med tuppen, Sixten travade in kvart i fem. Är så mysigt när han kryper upp i sängen, bäddar in sig under täcket och man kan känna de kalla små tårna som söker värme.

Idag har jag min sista skoldag, ska hålla en workshop på 90 minuter sen har jag sommarlov, sommarlov det känns lite konstigt att säga. Sista jag hade sommarlov var sommaren 2007 fast då jobbade jag oavbrutet så det kan nog inte kallas sommarlov det heller.

Är kallt idag, blir långbyxor och jacka för första gången på över två veckor. En aning trist men då behöver man iaf inte ha dåligt samvete över att sitta inne :)

Trevlig tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0