God natt

Ligger i sängen och oroar mig för struntsaker, struntsaker för vissa men jag har en förmåga att blåsa liv i minsta lilla spottstyver.. Kan gå och älta ett ord, en handling eller tanke som oftast ingen annan lagt märke till eller brytt sig om. Endast för att jag vill vara alla tillags, vara omtyckt av alla och inte vara den som det tisslas om.

MEN skulle det vara hela världen om jag inte kan vara alla tillags, inte dra jämnt med alla alltjämt och ibland vara den som det tisslas om? Nä egentligen inte, det finns större världsproblem än min självkänsla och självbild. Jag måste lära mig att tänka mindre, sluta älta och oroa mig så fasligt över hur människor runt om ser på mig. Där har vi det, hur andra ser på mig, att det ska ha så stor betydelse...



Kommentarer
frida

Du är ju världens finaste ju! :) kram

2013-06-27 @ 21:36:56
URL: http://fredan.blogg.se
Bella

Du har verkligen inget att oroa dig för! ❤

2013-06-28 @ 22:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0