Midsommar kom och gick

Har inte riktigt återhämtat mig efter helgens bravader förrän nu.. För lite sömn och för mycket roligt tar knäcken på en :P Efter en supermysig helg och massor av vänner i dagarna tre har lugnet nu åter intagit huset. Denna dag spenderade jag och Sixten i stugan med mormor och morfar. Fint väder, bad och surströmming till middag satt inte fel kan jag lova! 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
I dag, Sixten körde radiostyrd båt och satt i den stora, eller båt? Traktorn som han sa :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0