Tenta

Är det någon som vet vars man kan inhandla motivation på konserver? Känner att jag är i behov att bygga upp ett helt magasin, så jag kan plocka fram en konserv vid lämpliga tillfällen! Är så förskräckligt trött, har ont i huvudet och min inflammerade axel stör min koncentration. Kan inte röra armen då jag suttit och skrivit ett tag, försöker nu spara på krutet tills på fredag när det är tenta och massa skrivande.

 

Fick problem med axeln efter en sex timmars tenta för två år sen och det har fortfarande inte gett med sig trots visiter hos sjukgymnast.. Studier är inte bara upplysande, de är dessutom fysiskt farliga :p

 

Är expert på att stressa upp mig i onödan men det  känns som att jag läser och läser men allt rinner av mig som vatten på en anka..  Hade min ambitionsnivå på max tidigare i veckan då jag klev upp strax innan fyra för att få plugga i lugn och ro men min strategi total kraschade, har kommit fram till att det inte är lönt att försöka förstå sig på massa konstiga fackliga termer på engelska när hjärnan fortfarande ligger kvar sovandes i sängen och de lilla som faktiskt vaknade upp är som potatismos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0