Tentaplugg

Sitter och väntar på tåget, hör och häpna det är inte inställt! Inte än iaf :p ska in på Medicinska Biblioteket för en hel eftermiddag med tentaplugg så grabbarna mina får lite egen kvalitetstid :) Skönt att kunna hoppa på ett tåg och inom 20 minuter sitter jag uppackad och redo inne i stan, utan några andra måste och saker som drar fokus ifrån böckerna.

Men vad hände med vädret?! Har gått runt med fjärilar i kroppen hela veckan då solen och tövädret framkallat kolossala vårkänslor men nu är det raka motsatsen! Hans har fått skotta dagarna i ändå och igår när vi åkte för att köpa galonkläder till Sixten kändes det som att vi var helt fel ute! Så tråkigt, hade verkligen fått upp hoppet om varmare tider, hade jag haft möjligheten skulle jag bo i Spanien året runt!

Hoppas er helg varit bra :)



Kommentarer
Feli

Vad pluggar du till egentligen? :)

Svar: Till arbetsterapeut :)
sixtenojag

2013-03-04 @ 18:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0