Det funka!

Förbannelsen jag skickade över bacillerna igår kväll tog skruv, det funkade! Kvart över fyra imorse vakande jag av en rak höger i tiningen. Sixten var på benen, hade med sig traktorn upp i  vår säng, redo för en ledig dag med morsan!  

 

Han har varit pigg hela dagen, full rulle både ute och inne. Dock har han börjat slåss, hårt! Vet inte hur jag ska få det ur honom. Hans skattar för att det ser så lustigt ut när han tar i för full kanon (vilket det faktiskt gör), dock inte särskilt pedagogisk. Jag i min tur börjar skratta åt Hans när han försöker hålla igen skrattsalvan, sprängröd i ansiktet.. En ond cirkel med andra ord.

 

Blir att knarka Super Nanny på youtube för effektiva tips :p 

 

 
 


Kommentarer
Syster j

Va härligt att han är pigg igen! Saknar er, puss&kram ❤

2013-05-15 @ 12:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0