Hello!

Var ett tag sen sist.. Helgen spenderades i Lycksele, hopprep och konfirmation stod på schemat! Det var skönt att komma hem ifrån ett slag, tidigare när vi bodde i lägenheten var vi nästan aldrig hemma över helgen men nu har vi vuxit fast i huset då det alltid finns något nytt att ta ta i!

Håller på att försöka sluta snusa, ett dygn har gått. Gjorde pizzasallad igår kväll på ett helt vitkålshuvud, det blir mängder av sallad vill jag lova! Detta har jag snart slängt i mig bara för att glömma snusen, magen är i uppror och läppen rycker i spasmer trotsallt.. Får tugga tuggummi för att mildra abstinensen en uns men det har resulterat i träningsvärk i käkarna och som jag sa jag är ännu bara ett dygn in på uppbrottet.. Önska mig lycka till, det lär behövas! 31 maj är det tobaksfria dagen då jäklar ska jag vara fri!



Kommentarer
Mamma Mia

Lycka till Carro : ) Du kommer att fixa det även om det är jobbigt i början. Det går snart över = ) ♥

2013-05-07 @ 19:32:55
Bella

Hejja hejja!! :)

2013-05-07 @ 21:03:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0