På skolan..

Sitter på skolan i min ensamhet, försöker bena ut olika processmodeller, aktivitetsanalyser, utförandeanalyser och tillslut knopa ihop en baseline.. Jag har varit ständigt trött den sista tiden, jag skulle behöva gå runt med två tändstickor för att hålla upp ögonlocken då de iderligen är på halvstång. Blir nojig, har börjat stamma och går runt som en zombie.. Överansträngd, sjukdom eller är helt enkelt frånvaron av över ett helt års riktig sömn som gör sig tillkänna. Sixten har sovit hela nätter nu i några dagar, kanske har det blivit en chock för kroppen att få vila åtta timmar i sträck. Vilket fall som helst är jag helt uttömd vilket inte rimmar med det berg med uppgifter som börjat hopa sig så här när sommarlovet närmar sig.

Sommarlov som jag längtar! Igår var vi in till stan och inhandlade en skottkärra och en spade så vi sedan kan dra igång med buskage plantering, grönsaksland och rabatter när tjälen försvunnit. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0