Sommar, ÄNTLIGEN!

Lika härligt väder idag! Underbart, det bubblar i magen likt en flaska nyöppnad champagne, det sprätter i benen och inga bekymmer tycks nog stora när sommaren är på intågande :) Jag önskar att den här känslan håller i sig ända tills i slutet på september!

 

Idag ska vi på BVC för besiktning och service, sprutor och läkarkontroll står med andra ord på schemat. Efter det ska jag och Sixten fara för att botanisera oss bland fröer, blommor och andra nödvändigheter som behövs när ett köksland ska anläggas :)

 

Nedräkningen har dessutom också börjat, nästa vecka än sista ”riktiga” skolveckan, veckan därpå går jag bara en dag så efter det har vi tre härliga månader av ledighet att se fram emot, ska dock jobba tre veckor men det ser jag som semester ifrån alla hushållsbestyr ;)

    

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sixten Och Jag

Sixten kom och fyllde våra dagar med stoj, skratt, gråt, lek och framför allt lycka i oktober 2011. Sen dess har ingenting varit sig likt, höga klackar har bytts ut till sneakers, ett glas vin har i stället blivit litervis med kaffe och sovmornar har kommit att bli vaknätter. Men inget ont som inte för något gott med sig, vi har välsignats med ett underbart litet busfrö som är här för att stanna!

RSS 2.0